Wednesday 19 March 2008

En onsdag.


Lovet har varit ganska händelselöst hittills. Jobbar mest om dagarna. Målet var att bli klar innan påsken och alla happenings drar igång. Målet känns rätt långt borta nu. Påsken är dock här redan imorgon. Skärtorsdagen måste innebära jobb för min del, innan resten av familjen entrar scenen här hemma.
Jag har riggat upp en studio i vardagsrummet, den är väl som ett substitut till studion på Rape Alley antar jag, som jag saknar nu när jag är hemma i sverige. Igår gjorde jag av med massa cash på massa skissblock, fineliners, andra pennor, lim etc. Köpte även en het grön stol i andra hands affären, som jag i skrivande stund sitter på. Idag var jag hemma hos moster och fotade ett skåp till mitt arbete. Och fikade.

PS. Förresten, har ju köpt en ny liten kamera ;)

1 comment:

frajscha said...

fika hos moster är alltid så jäkla mysigt. finaste kopparna också. du är söt som går in för din "studio", köper fräsigt stol och allt till den. du är bäst.